Gry komputerowe
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(3)
Forma i typ
Książki
(3)
Proza
(1)
Dostępność
dostępne
(4)
Placówka
Widuchowa Wypożyczalnia
(3)
Krzywin Wypożyczalnia
(1)
Autor
Baptiste Tracey
(1)
Bomba Radosław
(1)
Cash Hilarie (1952- )
(1)
Ludwiczak Bolesław
(1)
McDaniel Kim (1963- )
(1)
Ziembińska Ewa
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(3)
Okres powstania dzieła
2001-
(1)
Kraj wydania
Polska
(3)
Język
polski
(3)
Odbiorca
6-8 lat
(1)
9-13 lat
(1)
Dzieci
(1)
Młodzież
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura amerykańska
(1)
Temat
Fantastyka
(1)
Gry komputerowe
(1)
Minecraft
(1)
Przyjaźń
(1)
Rzeczywistość wirtualna
(1)
Uzależnienie od komputera
(1)
Wypadki
(1)
Temat: czas
2001-
(1)
Gatunek
Powieść
(1198)
Powieść obyczajowa
(816)
Thriller
(472)
Kryminał
(442)
Powieść polska
(434)
Gry komputerowe
(-)
Romans
(263)
Opowiadania i nowele
(200)
Powieść amerykańska
(142)
Opowiadanie dziecięce polskie
(109)
Powieść psychologiczna
(109)
Powieść erotyczna
(92)
Sensacja
(91)
Powieść historyczna
(81)
Saga rodzinna
(76)
Powieść kryminalna
(66)
Powieść angielska
(58)
Powieść młodzieżowa amerykańska
(57)
Powieść przygodowa
(49)
Powieść młodzieżowa polska
(41)
Powieść dziecięca polska
(36)
Powieść szwedzka
(34)
Broszura
(33)
Fantasy
(33)
Poezja dziecięca polska
(31)
Fantastyka
(28)
Poradnik
(26)
Wydawnictwa popularne
(25)
Komiks
(24)
Opracowanie
(23)
Publikacja bogato ilustrowana
(23)
Powieść biograficzna
(22)
Bajki i baśnie
(21)
Literatura dziecięca polska
(21)
Książka obrazkowa
(20)
Wydawnictwa dla dzieci
(20)
Książki mówione
(19)
Powieść francuska
(19)
Dokumenty dźwiękowe
(18)
Pamiętniki i wspomnienia
(18)
Podręczniki akademickie
(18)
Powieść niemiecka
(18)
Materiały pomocnicze
(16)
Pamiętniki polskie
(15)
Poradniki
(14)
Reportaż
(14)
Biografie
(13)
Kamishibai
(12)
Powieść podróżnicza
(12)
Antologia
(11)
Biografia
(11)
Literatura polska
(11)
Opowiadania i nowele biograficzne
(11)
Wiersze
(11)
Powieść młodzieżowa angielska
(10)
Powieść obyczajowa polska
(10)
Opowiadanie polskie
(9)
Powieść dziecięca angielska
(9)
Dystopia
(8)
Powieść kanadyjska
(8)
Powieść sensacyjna
(8)
Science fiction
(8)
Esej
(7)
Książki dla małych dzieci
(7)
Literatura amerykańska
(7)
Literatura podróżnicza polska
(7)
Opowiadania i nowele przygodowe
(7)
Powieść norweska
(7)
Powieść polityczna
(7)
Relacja z podróży
(7)
Wywiad dziennikarski
(7)
Horror
(6)
Komedia
(6)
Opowiadania i nowele obyczajowe
(6)
Opowiadanie dziecięce francuskie
(6)
Podręcznik
(6)
Poezja polska
(6)
Powieść autobiograficzna
(6)
Literatura podróżnicza
(5)
Pamiętniki amerykańskie
(5)
Powieść dziecięca amerykańska
(5)
Powieść grozy
(5)
Powieść młodzieżowa australijska
(5)
Romans historyczny
(5)
Satyra
(5)
Thriller psychologiczny
(5)
Wywiady
(5)
Adaptacja literacka
(4)
Dramat romantyczny
(4)
Lektura z opracowaniem
(4)
Opowiadania i nowele historyczne
(4)
Opowiadanie dziecięce obyczajowe
(4)
Poradniki dla rodziców
(4)
Powieść kryminalna polska
(4)
Powieść szpiegowska
(4)
Powieść włoska
(4)
Publicystyka
(4)
Reportaż fabularny
(4)
Reportaż polski
(4)
Antologie
(3)
Autobiografia
(3)
3 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
(Minecraft)
Druga oficjalna powieść Minecraft! Nastoletnia Bianca po ciężkim wypadku samochodowym, w którym uczestniczyła wraz ze swoim przyjacielem Lonniem, ucieka w świat wirtualnej rzeczywistości Minecrafta. Wkrótce jednak zdaje sobie sprawę, że grając na szpitalnym serwerze, znalazła się w grze, w której nie obowiązują zwykłe zasady, a postacie, które ją atakują, przypominają osoby z prawdziwego życia. Pojawia się tam także ktoś wyglądający jak Lonnie, jednak z awatarem chłopca nie ma kontaktu . Bianka musi rozwikłać tajemnice tego nowego świata: dlaczego się w nim znalazła? Kim są groźne postacie, które ją śledzą? Czy to, co się dzieje, dzieje się naprawdę? Jak dotrzeć do Lonniego i pomóc mu, by znowu stał się sobą?
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Widuchowa Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 82-93 II (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr., netogr. s. 408-425.
Praca ta jest dobrym przyczynkiem do studiów kulturoznawczych, gry bowiem to istotny obszar subdyscypliny i kierunku studiów, które określa się jako cyberkulturoznawstwo. Jest wartościowym przewodnikiem intelektualnym po problematyce gier, które już weszły do głównego nurtu kultury popularnej. Nie waham się zatem stwierdzić, że praca stanowić będzie coś w rodzaju referencebook dla przyszłych badaczy społecznego tworzenia rzeczywistości w grach komputerowych. Książka R. Bomby [...] jest pierwszą w polskim piśmiennictwie systematyzacją problematyki gier komputerowych jako fenomenu kulturowego, wykraczającego jednak daleko poza kulturę będącą sferą ekonomii, polityki, nauki, edukacji i in. [z okł.]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Widuchowa Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 205-209.
Gry komputerowe to świetna rozrywka, ale dziecko może się od nich uzależnić - wpaść w nałóg. Jak do tego nie dopuścić? Autorzy definiują, jakie gry są odpowiednie dla poszczególnych grup wiekowych, jak oddziałują na rozwój dziecka, mówią, co robić, gdy dziecko zbyt długo przesiaduje przed komputerem, kiedy powiedzieć "dość" i dlaczego. [z okł.]
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Widuchowa Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37 (1 egz.)
Krzywin Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej